Ubezpieczenie auta... opinie

Pn 30 mar, 2009 21:30

Jaka firme polecacie i dlaczego?

Czy ktos z Was ma ubezpieczenie w Direct Choice? Co o nich sadzicie?

I na co warto zwrocic uwage przy ubezpieczeniu?

Wiem tylko, ze na pewno chcemy miec Comprehensive, ale nie wiem, co najlepiej wziasc dodatkowo?

Personal Accident cover?
Breakdown cover?
EU cover / green card?
Windscreen excess?
Personal effect limit ?
Excess breakdown?
Legal cover?
Courtesy car?
No Claim Bonus?

Jestem calkowicie zielona :roll: :roll: :roll: :roll:

Angel

Avatar użytkownika
Aniolek
Weteran

  • Posty: 1439
  • Dołączył(a): Wt 14 lut, 2006 15:20
  • Lokalizacja: Newcastle/NE2/Warszawa

Pn 30 mar, 2009 22:08

sprawdzcie jeszcze direct line - duza firma - cos jak pzu w pl.

Breakdown cover - warto - przydalo sie ;)
EU cover / green card - nie warto brac na caly rok, ja kupuje tylko jak jade - np na 10 dni lub 2 tyg za ok 40 funtow na ten okres
Windscreen excess - chyba teraz wszedzie robia to w polisie i nie mozna nie miec
Legal cover - warto
Courtesy car - jesli kupujecie nowe auto lub uzywane do 3 lat - nie warto placic - male ryzyko ze bedzie Wam potrzebne zastepcze
No Claim Bonus - to dopiero sie wam uzbiera przy bezszkodowej jezdzie - pierwsze znizki za rok.

Avatar użytkownika
Scofield
Weteran

  • Posty: 1125
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 07:26

Pn 30 mar, 2009 22:18

euro cover oplaca sie brac jesli macie zamiar podrozowac chocby raz za granice, ja place za niego doslownie kilka funtow wiecej miesiecznie i w skali roku jest to duzo mniej niz 40 funtow jednorazowo, a tak naprawde nigdy nie wiesz ile razy wyjedziesz z kraju...
Powiem szczerze ze wszystkie ubezpieczalnie maja przerozny wahlarz cen, ja korzystam z Norwich Union, jest tani, sprawdzony i akceptuje znizki z polski.Duzy roczny discount za no claims

Avatar użytkownika
T.K.L
Bywalec

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): Pt 15 cze, 2007 12:43
  • Lokalizacja: Śląsk-Stockton on Tees

Wt 31 mar, 2009 06:06