alimenty z Polski na dziecko w Anglii

Cz 17 gru, 2015 10:03

Witam wszystkich i proszę o pomoc...

Moj partner ma dziecko (13lat) mieszkające z matka w Anglii. Matka pobierajac benefity na dziecko Złozyla w polsce pozew o alimIimenty. Ojciec dziecka mieszka w polsce i czy jest taka mozliwosc ze sad przyzna alimenty dla dziecka . Dodam ze sprawa bedzie sie to czyli w innym miescie niz mieszka ojciec dziecka a oni nie mieszka ja w polsce.
prosze o jakas odpowiedz.

ewelasiedlce
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 17 gru, 2015 09:53

Cz 17 gru, 2015 11:55

A co maja benefity na dziecko z obowiazkiem alimentacyjnym ???? Tak, sad polski ma prawo przyznac alimenty na dziecko przebywajace w UK i na ktore sa pobierana benefity. Sorry, ale jesli ma sie dziecko, to ma sie obowiazki i nie ma od tego zadnych wymowek.

Avatar użytkownika
Lucy
Weteran

  • Posty: 1732
  • Dołączył(a): Wt 14 lut, 2006 13:11
  • Lokalizacja: darlington

Pt 18 gru, 2015 22:15

Tylko w tym przypadku matka ma wieksze dochody tam niz ojciec tutaj.zreszta ojciec dziecka ma najnizsza krajowa I komornika to jak bedzie spacial dziecko ktore dostaje od Panstwa kupe kasy?

ewelasiedlce
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 17 gru, 2015 09:53

So 26 gru, 2015 20:30

...ale to niestety nie jest kwestia, że dziecko dostaje kupę kasy w UK...dziecko to dziecko - jeśli alimenty zostaną zasądzone sprawa jest prosta - rodzic musi płacić. Tu nie ma nic do rzeczy jakie dochody ma matka sprawująca bezpośrednią opiekę nad dzieckiem, skąd ma te dochody czy jest to wynagrodzenie, zasiłek czy dodatki na dzieci.

gosiak77
Bywalec

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Cz 08 wrz, 2011 15:18
  • Lokalizacja: 2000km stąd

N 27 gru, 2015 20:24

Nie ma sensu tlumaczyc. Dla osob w Polsce my zarabiamy kupe kasy i na nasze dzieci dostajemy rowniez majatek, wiec rodzic mieszkajacy w Polsce powinien byc zwolniony z obowiazku alimentacyjnego...

Avatar użytkownika
Lucy
Weteran

  • Posty: 1732
  • Dołączył(a): Wt 14 lut, 2006 13:11
  • Lokalizacja: darlington

Śr 06 sty, 2016 22:40

Ale porazka nie pytanie. Kobieto pomysl sobie jak ty rozstalabys sie z ojcem dziecko i on nie placil by na dziecko a wrecz przeciwnie wymigiwal sie od tego......dla mnie brak honoru patologia

Avatar użytkownika
sandra 25
Bywalec

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Cz 24 lis, 2011 11:02
  • Lokalizacja: Giżycko

Pt 11 mar, 2016 18:30

Wiele kobiet bezdzietnych ślepo zakochanych w swoich partnerach z odzysku. Uważa matki ich dzieci za najgorsze harpie. Dopiero posiadanie własnego dziecka mocno weryfikuje te podejscie.
A ten Pan powinien sie cieszyc ze sprawa jest w Polsce. W Angli nie ma dyskusji 15% i już.

pemkad
Weteran

  • Posty: 349
  • Dołączył(a): So 09 cze, 2012 14:08
  • Lokalizacja: łódzkie/NCL

Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Powrót do PRAWO, BENEFITY, PODATKI, BANK, BIZNES