Czy emigracja jest stresująca?

Życie codzienne w North East i UK - Newcastle, Sunderland, Darlington, Middlesbrough, Gateshead, Consett...

Cz 21 paź, 2010 01:17

Witajcie!

jestem studentką psychologii Uniwersytetu Łódzkiego i chcialabym Was zachecic do wziecia udzialu w moim badaniu, ktorego celem sprawdzenie jest na ile emigracja jest stresujaca i jak sobie mozna z nia radzic.

Jedynie Wy, emigranci jestescie w stanie odpowiedziec na to pytanie.

Zapraszam do wziecia udzialu w moim badaniu, ktore znajdziecie pod zamieszczonym adresem.

http://www.surveygizmo.com/s3/364020/Ba ... isterskiej

Wsrod osob, ktore wezma udzial rozlosuje bon w wysokosci 20 GBP.

MCzarnecka
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Cz 21 paź, 2010 01:15

Cz 21 paź, 2010 07:47

Sorki nie mam za dużo czasu zeby śleczeć nad ankietami, ale mogę odpowiedzieć w kilku słowach, że emigracja jest bardziej interesująca niż stresująca. Poznaje nowe kultury, interesujących ludzi. To jest czas na własne wzbogacanie, może teraz bardziej intelektualne niż materialne. Oczywiście nie uniknie się też i stresu, ale więcej by go było w naszym kraju, gdzie trudno powiązać początek z końcem. Powodzenia z ankietowaniem :D

Avatar użytkownika
jawik
Weteran

  • Posty: 1101
  • Dołączył(a): N 11 lut, 2007 23:15
  • Lokalizacja: z kurnika

Cz 21 paź, 2010 11:26

Super, dzieki za odpowiedz :) Mimo wszystko zapraszam do wypelnienia testow. Wtedy Twoje zdanie bedzie bardziej porownywalne z innymi!

MCzarnecka
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Cz 21 paź, 2010 01:15

Cz 21 paź, 2010 11:37

Ankiety i statystyka sa do bani.... statystycznie ja i moj pies mamy po 3 nogi..... niczego to nie dowodzi, wiec po co mam sie porownywac z innymi.
No i ta zacheta do ankiety... lekko zalosna.

Avatar użytkownika
Slonick
Weteran

  • Posty: 481
  • Dołączył(a): Pt 15 paź, 2010 15:22

Cz 21 paź, 2010 14:39

Slonick napisał(a):ta zacheta do ankiety... lekko zalosna.