Fani Żużla!

Pt 19 sie, 2011 20:53

Bardzo bym sobie życzył, żeby zawodnicy z Leszna doszli do zdrowia, formy i żeby sprawili psikusa w półfinale. Wszyscy sobie szczerzą na nich zęby, bo są rozbici i nie mają składu. Tak jak powiedziałem, musimy sobie zdać sprawę, że półfinały są za prawie miesiąc, a to w sporcie kawał czasu. Nagle może się okazać, że zawodnicy po kontuzjach powracają do zespołu, Kołodziej po terapii prezesa dojdzie do formy, która pozwala mu zdobywać 10-12 punktów i to będzie całkiem inna drużyna. Dlatego wybieranie sobie dzisiaj przeciwnika mija się z sensem - powiedział Cieślak. :D Zgadzam się :D

Avatar użytkownika
UNIA1938
Weteran

  • Posty: 274
  • Dołączył(a): Śr 19 wrz, 2007 08:47
  • Lokalizacja: LESZNO

Pt 19 sie, 2011 23:14

A propos Sparty: I wychodzi bezmyślność przepisu o minimalnym KSMie drużyny. Zresztą jak cały KSM jest idiotyczny, regulowanie sportu w ten sposób jest tak samo skuteczne jak regulowanie centralnie planowanej gospodarki socjalistycznej.
Nieźle poza tym Apator będzie z kaską w plecy, zawodnicy również. I to ma być ćwierćfinał najlepszej ligi żużlowej świata? Śmiechu warte, taki profesjonalizm nam zapewniają GKSŻ i PZMot.

Eh i dobrze odeślemy Władkowe dzieci do walki o brąz. Szkoda tylko, że brak tego jednego ćwierćfinału. A finał z Apatorem lub Unią o ile się wykurują porządnie i Jurica i Damian.

Pozdrawiam!

TYLKO FALUBAZ

pchela
Początkujący na forum

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Śr 03 sie, 2011 14:24

So 20 sie, 2011 06:54

dokladnie ! Walkower na tym etapie rozgrywek nie powinien miec miejsca ! 2 kontuzje i placz ! Unia jakos daje rade mimo kontuzji ! Pavlic,Balinski,Skrnicki,Adamczewski,Urbanski i Kenett odsuniety od zuzla na 6 miesiecy ! I pierwsza 4 jest :)

Avatar użytkownika
UNIA1938
Weteran

  • Posty: 274
  • Dołączył(a): Śr 19 wrz, 2007 08:47
  • Lokalizacja: LESZNO

N 21 sie, 2011 01:07

a co ma mowic gtz 4 w szpitalu

gtz
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Cz 09 gru, 2010 19:59

Wt 23 sie, 2011 17:30

posiadam bilety SPEEDWAY GRAND PRIX 27.08.2011 GODZ. 19,00.
Trybuna główna wejście TG Sektor 7 poziom 1 Rząd VII i VI miejsce 12,13 cena biletu 350zł.
kontakt muszka838@wp.pl

muszka838
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Wt 23 sie, 2011 17:23

So 31 mar, 2012 19:20

Wybiera sie ktoś do Cardiff na tegoroczne Gp ?

Avatar użytkownika
banan_85
Rozkręca się

  • Posty: 83
  • Dołączył(a): N 01 cze, 2008 11:51

Cz 31 maja, 2012 12:33

Kolejne spotkanie juz lokalnych zuzlowcow juz w ten Bank holiday poniedzialek

Newcastle vs. glasgow tigers

Mon 04 Jun 2012

Tapes Up @ 6:30pm
Premier League


Jak do tej pory zespol odniosl 7 porazek i 11 zwyciest dla fanow remisow niestety zla wiadomosc bo zespol nie zanotowal ani jednego.

Cana biletu dla doroslego £14 dla dziecka £3 emocje, zapach eteru, wypadki i twarz brudna od zuzla za darmo

lawinfo
Bywalec

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Cz 23 lut, 2012 09:29

Cz 31 maja, 2012 12:54

Wszystko sie zgadza ! Emocje brak Hamulcow i ten zapach spalanego Metanolu (nie eter) ;)

Avatar użytkownika
leszczyniak
Rozkręca się

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): Cz 07 maja, 2009 20:07

Cz 31 maja, 2012 12:55

Fakt metanol jest bardziej kuszacy

lawinfo
Bywalec

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Cz 23 lut, 2012 09:29

Cz 31 maja, 2012 13:02

Zespol jest na pierwszym miejscu w tabeli odpowiednika naszej pierwszej ligi. Kawalek spotkania powinno takze byc rozgrywane przy sztucznym oswietleniu. Wejscie na stadion oraz zakupienie biletu nie powinno stanowic problemu nawet dla tych ktorzy nie mowia po angielsku. Dla chetnych raz jeszcze adres stadionu The Fossway, Newcastle upon Tyne NE6 2XJ

lawinfo
Bywalec

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Cz 23 lut, 2012 09:29

Cz 31 maja, 2012 13:17

No myślałem już, żeby się wybrać, ale trochę mam za daleko jednak, ale i tak dobrze, że jakiś żużel tu mają bo myślałem wcześniej, że będzie lipa. Może kiedyś się wybiorę, ostatnio zaliczyłem jeszcze Unia-Sparta i GP (kutas Gollob, a miało być tak pięknie), więc na razie mnie nie ciągnie, baterie naładowane :)

A stadion tutejszy to pewnie taki mały angielski kurnik?

No i widzę, że Leszczynioki najbardziej aktywne w temacie - i tak powinno być :) NZUL!

Owly Owl
Bywalec

  • Posty: 210
  • Dołączył(a): N 20 maja, 2012 23:27
  • Lokalizacja: Northumberland

Cz 31 maja, 2012 13:46

Zgadza sie taki typowy Angielski ,jazda wyglada jak rodeo ale ogolnie jest spoko, a w PL wszyscy przyjezdni czyli Goscie kwestionuja stan toru ze za bardzo przyczepny i chca pozbyc Gospodarzy" ATUTU WLASNEGO TORU"czyt. Gorzow CZechu CZernick czy np.Torun Kryjom :twisted: Tak poKryjomu walkowera chcial ugrac :gaah: Jak to sie skonczylo wszyscy wiemy UNIA LESZCZYNSKA srebro(2011) a Unibax czy jak mu tam 4miejsce hehe. a co do pana Golloba to tylko - Gollob Panieko Tu Wcale Nie Jest Za Miekko . Pozdro.

Avatar użytkownika
leszczyniak
Rozkręca się

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): Cz 07 maja, 2009 20:07

Pt 06 lip, 2012 21:40

Ogloszenie napisał(a):Witam Wszystkich,

Zapraszam wszystkich fanów żużla z Polski do pokazania się w tym wątku. Jeżeli ktoś chciałby obejrzeć mecze ligi angielskiej - Newcastle Diamonds, już wkrótce bedzie więcej informacji z klubu, który zaprasza wszystkich polskich kibiców!
TYLKO GKM

gtz
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Cz 09 gru, 2010 19:59

So 07 lip, 2012 08:13

::pijacy UNIA LESZNO ::wales

Avatar użytkownika
UNIA1938
Weteran

  • Posty: 274
  • Dołączył(a): Śr 19 wrz, 2007 08:47
  • Lokalizacja: LESZNO

Śr 24 lip, 2013 21:04

FIM WORLD UNDER 21 FINAL EVENT 2
Saturday 10 August 2013, 19:00
by alan Hits : 1587
FIM WORLD UNDER 21 FINAL EVENT 2
There will be a big Polish invasion of Berwick-upon-Tweed on August 10th.
The Poles will provide seven out of sixteen starters in the second (of three) World U-21 Championship Finals. This will be biggest speedway event ever staged in the border town, and pays tribute to the hard work by the club’s ownership since taking control less than five years ago.
With riders from five other nations joining the Poles, their followers will flood the town with visitors from all over Europe, for the World Under-21 Final on Saturday, August 10th, featuring riders from all the leading speedway nations.
Already named as contestants -- they will be joined on August 10th by two (probably British) wild-carded riders and two British reserves -- are:
Vaclav Milik (Czech Republic), Andrej Lebedev (Latvia), Nicklas Porsing (Denmark), Wladimir Borodulin (Russia), Mikkel Michelsen (Denmark), Patryk Dudek (Poland), Artur Cjaza (Poland), Piotr Pawlicki (Poland), Kacper Gomolski (Poland), Tobiasz Musielak (Poland), Adam Strzelec (Poland), Nikolaj Jakobsen (Denmark), Mikkel Bech (Denmark) and Bartosz Zmarzlik (Poland).
“We are so proud the FIM, and the British authorities, have awarded us this huge event” said co-promoter Ryan Anderson.
“I take it as a massive compliment to our staff, who worked miracles in staging our first FIM meeting last season despite heavy rain before and during racing”.
“We received so many compliments on the quality and work ethic of our track-staff, and on our overall presentation of the event – but to be awarded another, even more-important, FIM meeting so soon is really quite an honour”.
“Speedway is without doubt helping to put Berwick-upon-Tweed pretty firmly on the map!”
For More Information Click Here
Location : Shielfield Park, Tweedmouth, Berwick upon Tweed, Northumberland TD15 2EF
Contact : 01289 307707

hey heya heya co slychac w swiecie speedway-a ::wales Wybiera sie ktos oprocz mnie na te zawody :horse: ??? pozdro TYLKO UNIA LESZNO !!! N.Z.U.L

Avatar użytkownika
leszczyniak
Rozkręca się

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): Cz 07 maja, 2009 20:07

Poprzednia stronaNastępna strona Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Powrót do SPORT