grafik potrzebny!

Życie codzienne w North East i UK - Newcastle, Sunderland, Darlington, Middlesbrough, Gateshead, Consett...

Śr 02 lis, 2016 10:43

hej:) jestem tu nowa, przyjechałam z Londynu i na poczatku chcialam sie z wami przywitac :) jestem wlasnie w trakcie zkladania nowej firmy i potrzebuje pilnie loga :) szukam wiec kogos kto jest kreaktywny i nie zaspiewa mi 350 f tak jak firmy w ktorych sie juz dowiadywalam. pozdrawiam!

Magdalenka
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 02 lis, 2016 10:38

Śr 02 lis, 2016 10:52

Hej :) moge ci polecic jednego, robil cala oprawe graficzna dla mojej firmy. mozna sie z nim dogadac jezeli chodzi o cene i robi wszystko profesjonalnie i szybko. ja bylam zadowolona. tu masz kontakt https://www.facebook.com/kamil.wismont.1 jak chcesz podam ci link mojej stony to sobie obejrzysz jego dzielo :) btw moze kawa skoro jestes tu nowa?

Agata1992
Bywalec

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): Pn 17 lut, 2014 09:23
  • Lokalizacja: Newcastle

Cz 03 lis, 2016 13:26

Kawa? Chętnie :) dzięki za informację. Już się z nim dogadalam.

Magdalenka
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 02 lis, 2016 10:38

Cz 03 lis, 2016 18:57

Super! Odezwalam się na priv :)

Agata1992
Bywalec

  • Posty: 115
  • Dołączył(a): Pn 17 lut, 2014 09:23
  • Lokalizacja: Newcastle

Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Powrót do Forum ogólne