Kierowca z pozyczonym autem :)

Wt 26 cze, 2012 12:10

hej, kopalam kopalam podobnego nie znalazlam ale jesli jest to bardzo przepraszam.
Mam pytanie chyba dosc ogolne. Jestem kierowca (powyzej 25 lat mam ;) ) i poki co w UK auta nie posiadam. Jednakze znajomy zaoferowal mi swoje auto do normalnej ekploatacji. Czyli on jest wlascicielem ale ja jezdze :D i teraz jak to wyglada prawnie? Czy ja jako ja musze miec jakies ubezpieczenie? (skoro tylko jezdze?) czy w chwili gdy wybieralabym sie na dalsza wycieczke potrzebuje info na papierze ze autko jest mi oddane w uzywanie?
I co jeszcze o czym nie wiem a wiedziec musze nim odbiore kluczyki?
Ogromnie dziekuje za wszelkie odpowiedzi

pemkad
Weteran

  • Posty: 349
  • Dołączył(a): So 09 cze, 2012 14:08
  • Lokalizacja: łódzkie/NCL

Wt 26 cze, 2012 12:38

Musisz być ubezpieczona na to auto.

Avatar użytkownika
proffoto
Weteran

  • Posty: 1025
  • Dołączył(a): So 06 lut, 2010 09:39
  • Lokalizacja: Grudziądz/Middlesbrough

Wt 26 cze, 2012 12:40

czyli mozesz mi powiedziec cos wieccej? Jak gdzie kiedy? czy to na to konkretne auto czy ogolnie?

pemkad
Weteran

  • Posty: 349
  • Dołączył(a): So 09 cze, 2012 14:08
  • Lokalizacja: łódzkie/NCL

Wt 26 cze, 2012 12:43

Najlepiej, jak właściciel auta dopisze cię do ubezpieczenia na to konkretne auto, ale automatycznie wzrośnie mu koszt ubezpieczenia.

Avatar użytkownika
proffoto
Weteran

  • Posty: 1025
  • Dołączył(a): So 06 lut, 2010 09:39
  • Lokalizacja: Grudziądz/Middlesbrough

Wt 26 cze, 2012 12:53

proffoto, dzieki za informacje :) Mysle ze akurat to nie bedzie problemem.

pemkad
Weteran

  • Posty: 349
  • Dołączył(a): So 09 cze, 2012 14:08
  • Lokalizacja: łódzkie/NCL

Wt 26 cze, 2012 13:40