Pomocy

Pt 19 kwi, 2013 09:57

Witam Jestem Tu nowy ;) Jestem całkiem zielony w sprawach nauki w uk troche poczytalem ale za duzo tego wsyzstkiego juz , mam prosbe moze ktos mi prosto wytlumaczyc gdzie isc od czego zaczac itd , mam 20 lat i skączylem gimnazjum i chcialbym zacząć szkoole tutaj , jestem tutaj od paru miesiecy , i poprostu chce zrobic sobie kwalifikacje , z góry dzieki ;)
:D

SzaQal_Dxp
Początkujący na forum

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Pn 08 kwi, 2013 13:33

Pt 19 kwi, 2013 18:47

Chyba skończyłeś gimnazjum??

Avatar użytkownika
proffoto
Weteran

  • Posty: 1025
  • Dołączył(a): So 06 lut, 2010 09:39
  • Lokalizacja: Grudziądz/Middlesbrough

Pt 19 kwi, 2013 22:14

20 lat? troche sie zasiedziales w tym gimnazium

Pawel18
Rozkręca się

  • Posty: 49
  • Dołączył(a): Pt 20 kwi, 2012 17:38

So 20 kwi, 2013 00:34

Jak na tutejsze warunki to z jego wykształceniem nie jest jakoś najgorzej :)

Poza tym wielu Polaków pracuje tu na stanowiskach do których gimnazjum wystarcza a są magistrami - i po ch... była ta zbędna nauka? Nie każdy musi być magistrem, a często to teraz wręcz przeszkadza, bo ambicje za wysokie i dyskomfort psychiczny...

Kolego Szakal, nie wiem jak z Twoim angielskim, ale jeśli słabo to bym najpierw poszedł na jakiś kurs a potem poszukaj czegoś w rodzaju Apprenticeship Scheme, to coś w rodzaju nauki połączonej z pracą, chodzisz do szkoły (np. College'u) raz w tygodniu a poza tym pracujesz i zdobywasz kwalifikacje.

Wszystko pod nadzorem szkoły, a rząd do takich programów dopłaca, masz np. za darmo kurs na wózek widłowy itp., bo i tak się to rządowi opłaca (a także firmie, która Cię zatrudni).

Oczywiście nie jest to sprawa, którą załatwisz w pięć minut. Ale myślę, że w Twoim przypadku to ciekawa propozycja ścieżki zawodowej.

Nie wiem, czy nasze gimnazjum wystarcza do Apprenticeship Scheme. Będziesz pewnie potrzebował jakieś przetłumaczone papiery z Polski. Myślę, że na podstawowe levele może wystarczyć.