polski nauczyciel w Anglii

Śr 07 mar, 2007 15:06

Witam Wszystkich,
Jestem nauczycielka jezyka angielskiego i bardzo chcialabym znowu zaczac uczyc dzieciaki (i nie tylko), bo bardzo mi tu tego brakuje.. pomyslalam ze moze Wy rodzice podpowiecie mi w jakich szkolach w Newcastle uczy sie najwiecej naszych dzieciakow...moze tam bylabym pomocna:) z gory dziekuje za wszelkie informacje i podpowiedzi :D

nisia.dg
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 07 mar, 2007 14:31

Cz 08 mar, 2007 13:53

nisia.dg napisał(a):Witam Wszystkich,
Jestem nauczycielka jezyka angielskiego i bardzo chcialabym znowu zaczac uczyc dzieciaki (i nie tylko), bo bardzo mi tu tego brakuje.. pomyslalam ze moze Wy rodzice podpowiecie mi w jakich szkolach w Newcastle uczy sie najwiecej naszych dzieciakow...moze tam bylabym pomocna:) z gory dziekuje za wszelkie informacje i podpowiedzi :D


Jest tutaj coś takiego: jeżeli w szkole jest dziecko (nawet jedno), którego pierwszym językiem jest np. polski, to rodzice mają prawo żądać specjalnego opiekuna (właśnie nie pamiętam nazwy). Szkoły sie tym nie chwalą, bo to dla nich kłopot, a i gotówka oczywiście, ale można to załatwić. Może poszukaj, jak to stanowisko się nazywa i zgłoś się do tutejszej oświaty, że możesz kimś takim być. Dzieci przybywa, to i nudzić byś się nie mogła. Niestety, czytałam o tym 2 lata temu i już nie pamiętam dokładnych nazw. Portal, na którym o tym było, się "remontował" i nic nie można znaleźć :(

Grażyna
Rozkręca się

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): Pn 04 wrz, 2006 18:42

Cz 15 mar, 2007 10:21

Dziekuje bardzo za sugestie;) napewno poszperam i dowiem sie wiecej...

nisia.dg
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Śr 07 mar, 2007 14:31

N 27 maja, 2007 20:34