car audio

Pn 28 wrz, 2009 21:52

Chciałbym wymienić głośniki w moim aucie, gdyż jakość dźwięku jest bardzo kiepska. Jeśli ktoś mógłby polecić coś przyzwoitego, byłbym bardzo wdzięczny. Interesują mnie raczej jakieś speakers, ale jestem kompletnie zielony i nie mam pojecia jakie kupić ( jakiej wielkości, jakiej mocy, jakiej firmy). W tej chwili mam standardowe 2-way (tak mi sie wydaje, gdyż są dwie wtyczki do każdego głośniczka, jeśli o to chodzi). Interesuje mnie bardziej dobra jakość dźwięku niż głośne dudnienie. Dodaj jeszcze że mam radio firmy Clarion 45 W, może to wina radia, jednak nie sądzę. I przedewszystkim nie mam pojęcia jaką wielkość tych głośniczków wybrać, żeby pasowały w aucie do otworów i ile tych wejść powinny mieć. Zamierzam kupić 4 speakery i wydać na to max 100f, proszę o porady co do wyboru. Z góry wielkie dzięki

solmyr
Początkujący na forum

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): Pt 19 cze, 2009 21:05

Wt 29 wrz, 2009 12:59

Musisz zmierzyć średnice otworów na głośniki, ja np. mam 16 cm. no i za 100 funtów możesz mieć bardzo ładne brzmienie razem z nowym (używanym) mp3 playerem.

Go to ebay. example

Avatar użytkownika
martinek77
Weteran

  • Posty: 1287
  • Dołączył(a): N 19 mar, 2006 13:17
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Wt 29 wrz, 2009 20:00

Witam,

A ja sie nie zgadzam ze za 100 funtow kupi dobre 4 glosniki.
Polecam glosniki firmy HERTZ jest firma ok. Tutaj przyklad Hertz

Pozdrawiam

krzysiek
Bywalec

  • Posty: 104
  • Dołączył(a): N 09 lis, 2008 19:16
  • Lokalizacja: Darlington / Szczecin

Śr 30 wrz, 2009 10:06

krzysiek napisał(a):Witam,

A ja sie nie zgadzam ze za 100 funtow kupi dobre 4 glosniki.
Polecam glosniki firmy HERTZ jest firma ok. Tutaj przyklad Hertz

Pozdrawiam


każdy ma inne pojęcie słowa "dobre". Ja sugeruje że w cenie 100F znajdzie ładne brzmienie do samochodu i .. tyle

Avatar użytkownika
martinek77
Weteran

  • Posty: 1287
  • Dołączył(a): N 19 mar, 2006 13:17
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice