Nauka angielskiego WAŻNE !!!

Śr 13 kwi, 2011 16:31

Witam,

mam pytanie i mam nadzieje że moi kochani rodacy mi pomogą :)

A więc, przyjeżdzam do Newcastle na niecałe 2 miesiace w ramach wakacji i chciałabym się zapytać czy jest w ogole mozliwość darmowej albo taniej nauki ang w ramach szkoły letniej albo kursu, jak tak to w jakich szkołach i czy można formalności załatwić przez internet, bo wiem że takie rzeczy załatwia się w cześniej bo potem może nie być miejsc, przepraszam za to może głupie i bezposrednie pytanie ale byłam w Angli 2 lata temu i chciałabym tym razem bardziej skorzystac z mojego wakacyjnego pobytu a w tych sprawach jestem całkiem zielona :) Aaaa jeszcze jeden wazny szczegoł, nie mam ukonczonych 18 lat czy przysluguja mi jaies ulgi itp ?

Z góry dziękuje za każdą odpowiedz

pozdrawiam, Karolina

Avatar użytkownika
karolinax21
Początkujący na forum

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Wt 28 gru, 2010 15:09

Cz 14 kwi, 2011 00:08

jesli masz ukonczone 16 lat to widze mozliwosc darmowej nauki jezyka angielskiego :P

Avatar użytkownika
damian_oki
Weteran

  • Posty: 836
  • Dołączył(a): Wt 26 wrz, 2006 09:23
  • Lokalizacja: DIRTY MONKEY MACKEMS

Cz 14 kwi, 2011 18:13

hmm w wakacje raczej angielskiego sie nie puczysz w collegu, bo kursy ESOL koncza sie w czerwcu.

perfecta1
Bywalec

  • Posty: 123
  • Dołączył(a): Pn 18 lut, 2008 13:41

Pt 15 kwi, 2011 22:27

Tak jak poprzedniczka niestety ale w wakacje to wszyscy odpoczywaja, a college rusza dopiero we wrzesniu :/

Avatar użytkownika
zodiac2008
Bywalec

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): Cz 13 lis, 2008 22:04
  • Lokalizacja: Gateshead

So 16 kwi, 2011 21:11

Prywatne szkoły językowe (Berlitz polecam) ale tanio nie będzie

albo www.how-to-learn-any-language.com i jazda samemu, sądzę, że w 3 miesiące wakacji można spokojnie dojść od zera do przyzwoitej płynności jak się do tego dobrze zabrać.

Avatar użytkownika
P.I.O.T.R
Weteran

  • Posty: 408
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2010 19:25