nietypowa wymiana prawka

N 24 cze, 2012 13:40

Hej jestem nowy w UK i mam pytanie odnośnie wymiany polskiego prawka , czy oni to jakos sprawdzają w polsce ???
sytuacja jest taka że mam prawko które do końca nie jest legalne i chciałbym się dowiedzieć czy jak zatrzyma mnie tu policja to czy oni to jakoś sprawdzą ??
interesuje mnie też wymiana prawka na polskie i chciałbym się dowiedzieć bo może ktoś z Was wie czy oni np: dzwonią do polski i sprawdzają legalność
mam nadzieje że coś mi podpowiecie
pozdrawiam

pewienktos1
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): N 24 cze, 2012 13:33

N 24 cze, 2012 14:24

... zaraz usłyszysz co o tym myśli reszta forum... tylko poczekaj :)

zapamiętaj - nielegalne jest nielegalne :)

Avatar użytkownika
martinek77
Weteran

  • Posty: 1287
  • Dołączył(a): N 19 mar, 2006 13:17
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

N 24 cze, 2012 15:49

nielegalne to nielegalne
Zreszta piszez ze troche nielegalne a to juz temat rzeka. Musisz wiedziec ze sprawdzaja. Moja znajoma chciala byc sprytna i bedac w polsce zglosila zgubienie (fikcyjne) prawka, dostala nowy dokument, wiec miala juz dwa. Sprytu zabraklo gdyz przy wymianie do dvla wyslala to co niby zgubila. Po kilku tygodniach dostala od dvla list ze jak w przeciagu chyba 7 dni nie odesle swojego nowego polskiego prawa jazdy to 1000£ moze dostac kary. Wniosek prosty sprawdzaja lub tez inaczej miedzy dvla i polska jest jakas wymiana informacji. Zreszta po wymianie twoje polskie prawko zostaje wyslane do urzedu komunikacji wiec jak miales lewe prawko z bazaru to dupa jak straciles za jazde po pijaku to tez dupa. Jak umiesz jezdzic do moze najlepiej zrob sobie prawko w UK bedzie legalne bedziesz bardziej spokojny.

Avatar użytkownika
Antypatriota
Weteran

  • Posty: 360
  • Dołączył(a): Pt 26 cze, 2009 00:45

N 24 cze, 2012 17:04