Syndykat LOTTO

Życie codzienne w North East i UK - Newcastle, Sunderland, Darlington, Middlesbrough, Gateshead, Consett...

So 19 lut, 2011 21:08

W lotto gram 4 lata i nic do tej pory nie wygralam. Spotkanie z panem organizujacym ten syndykat otworzylo mi oczy szerzej niz zwykle. Dlatego wszystkich zapraszam i zachecam na umowienie sie na spotkanie i do wstapienia w szeregi przyszlych milionerow.

wisnienkaa
Rozkręca się

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): Pn 14 kwi, 2008 21:20

So 19 lut, 2011 21:43

http://demotywatory.pl/2640309/LOTTO

Ale oczywiscie zycze powodzenia :D

Avatar użytkownika
Slonick
Weteran

  • Posty: 481
  • Dołączył(a): Pt 15 paź, 2010 15:22

So 19 lut, 2011 22:29

Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu gram w lotto w UK ( a dokładnie od 3 lat) trafiłem drobne wygrane kilka trójek i czwórek. Mam pytanie do was- co myślicie o tym syndykacie Lotto? Pozdrawiam wszystkich nałogowych graczy lotto ;)

Avatar użytkownika
wajs
Rozkręca się

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Pt 18 wrz, 2009 01:34

So 19 lut, 2011 22:45

i tak od 4 lat gram .... to dlaczego nie spobowac w grupie??? zawsze to wieksze szanse
w grupie sila :lol: :lol:
nie mam nic do stracenia ... bo i tak pewnie w piatek wysle kupon ..,,

wisnienkaa
Rozkręca się

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): Pn 14 kwi, 2008 21:20

N 20 lut, 2011 08:31

wisnienkaa napisał(a):i tak od 4 lat gram .... to dlaczego nie spobowac w grupie??? zawsze to wieksze szanse
w grupie sila :lol: :lol:
nie mam nic do stracenia ... bo i tak pewnie w piatek wysle kupon ..,,


My ze znajomymi mamy sydykat ale w Euromilionie. Jest nas 13 i tak sobie gramy :)

Pozdr

krzysiek
Bywalec

  • Posty: 104
  • Dołączył(a): N 09 lis, 2008 19:16
  • Lokalizacja: Darlington / Szczecin

N 20 lut, 2011 11:14