Strona 1 z 1

Uwaga! Wizzair zmienil rozklad lotow z Doncaster-Poznan.

PostNapisane: So 28 mar, 2009 15:07
przez Karolina
Witam wszystkich,

Chcialam sie podzielic wiadomoscia, ktora otrzymalam wczoraj na maila od Wizzair.
Mialam leciec na swieta tj 7-16 kwiecien, ale.....
Wczoraj poinformowano mnie, ze rozklad lotow sie zmienil i zaproponowano mi inne dni i godziny co uwazam za skandal, bo juz kupilam bilety na pociag, ktorych nie da sie zmienic lub zwrocic. Oczywiscie Wizzair nie ponosi odpowiedzialnosci za zadne dodatkowe koszty poniesione przez pasazerow zwiazane ze zmiana rozkladu lotow.

Odloty sa teraz o 22.55, a przyloty do Poznania o 01.20!!!! w nocy!!!!!. Oczywiscie osoby, ktore maja rodzine w Poznaniu nie beda mialy wiekszego problemu, ale wszyscy inni to beda musieli placic za hotel itd.

Nie ma jak tanie?! (200£!!!) linie lotnicze i brak szacunku do konsumenta.
Nie wroze im dlugiej przyszlosci z takim traktowanie ludzi. Czas pokaze...

Pozdrawiam,
Karolina

PostNapisane: So 28 mar, 2009 15:15
przez Lucy
Zmieniony zostal chyba caly rozklad lotow Wizzair z Doncaster do Polski.

PostNapisane: So 28 mar, 2009 19:58
przez Lady
Moja rodzinka leci do PL 18 kwietnia ale mnie nikt nie poinformowal o zmianie godzin lotu.
Moze powinnam do nich zadzwonic?

PostNapisane: So 28 mar, 2009 20:05
przez frezja
Ja też miałam kupione bilety do Poznania na wakacje. Oczywiście urlop już zaklepany. To przesunięcie lotu w ogóle mi nie pasowało, nie mówiąc już o godzinach odlotu i przylotu. Zadzwoniłam na infolinię i zmieniłam na Warszawę. Loty do Warszawy były dokładnie w tym samym terminie, co mój wcześniejszy lot do Poznania. Zamiana odbyła się nieodpłatnie, pomimo że bilety do Warszawy były dużo droższe.

PostNapisane: So 28 mar, 2009 20:09
przez Lady
frezja Masz do nich numer telefonu? Podaj bardzo Cie prosze, mowia po polsku?

PostNapisane: So 28 mar, 2009 20:24
przez frezja
Nr do biura obsługi klienta WIZZAIR: 09044759499. Można porozmawiać po Polsku. Dość duża opłata za połączenie - 0,65 GBP za minutę z telefonu stacjonarnego.
Pozdrawiam

PostNapisane: So 28 mar, 2009 20:25
przez Lady
Dzieki ;)

PostNapisane: N 29 mar, 2009 07:45
przez pilarz
Moja sytuacja taka sama.Zabukowalem bilet na 9-tego kwietnia to jest czwartek do Poznania.Na szczescie na biezaco obserwuje loty i w ten sam dzien co bukowalem wieczorem zagladam na strone a tam wielkie zdziwienie bo lot jest na 8-ego.Zadzwonilem do Wizzaira i pani mi powiedziala ze wlasnie miala mi wyslac maila ze zmiana lotow w co nie wierze troszke patrzac na wasze wypowiedzi.Doszedl do mnie mail bez zadnych przeprosin czy powodow zmiany po prostu wyslali tylko nastepe kod rezerwacji tylko z inna data.Korzystam z tych linii co misiac wiec zadzwonilem i poprosilem o zwrot kasy.Kase za bilet mi zwrocili za trzy dni.Na szczescie bylo to dwa tygodnie temu wiec jeszcze moglem wyhaczyc tani bilet na swieta z innych linii.Kazdemu jednak kto juz kupil bilety pociagowe radze walczyc o swoja kase za nie i odszkodowanie bo macie do tego pelne prawo.!!!!!!!!!Moj kolega dostal wlasnie zwrot kosztow podrozy i 250 euro odszkodowania za zmiane lotu .Wyslal kopie biletow do wizzaira na pociag i mu to uwzglednili i kase wyplacili po trzech tygodniach.Pozdrowka!!!