Strona 1 z 1

Broadband - co wybrać?

PostNapisane: So 22 lis, 2014 13:06
przez jacca
witam
Przeprowadzam się na tereny gdzie światłowodów nie widziano, do wyboru mam internet od firm:
Plusnet
TalkTalk
BT
EE
Home Telecom

ADSL do 17mb to max na co mogę liczyć, mam pytanie do użytkowników ww firm jakie są Wasze doświadczenie z tymi firmami? Obsługa klienta, szybkość i stabilność internetu?

Czytając w necie opinie na temat tych firm można dojść do wniosku że nie ma znaczenia co wybiorę bo z każdą z nich moje życie zmieni się w koszmar :) A może któraś z nich jest krok do przodu przed konkurencją?

dzięki

PostNapisane: So 22 lis, 2014 19:24
przez JustynaP.
nigdy BT , wspolpraca z nimi to koszmar i drogo.

teraz mam Talk - Talk od jakis 2 lat i jestem zadowolona, wszystko smiga i jest tanio.

PostNapisane: Pn 24 lis, 2014 14:20
przez majki1304
ja polecam sky na linii telefonicznej. Mam taki juz dwa lata i zadowolony jestem tak bardzo ze nie zamierzam zmieniac, a przedstawiciel talktalk wylecial za drzwi za hamstwo

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: Pt 28 sie, 2015 20:12
przez Lucy
Ponawiam pytanie. Szukam dostawcy, ktory zapewni mi internet (moze byc w pakiecie z tel stacjonarnym) w przystepnej cenie. Od 8 lat mam internet z Virgin, ale od pol roku jakosc uslugi jest fatalna, a place za to dziadostwo 33,29 miesiecznie (mam TYLKO internet i nie chce od nich tel ani tv, bo nie sa w stanie zaproponowac mi nic taniej - co 2 m-ce dzwonia do mnie ich konsultanci z super hiper ofertami i sami przyznaja, ze nic taniej nie moga mi dac).
Zainteresowala mnie obecna oferta TALK TALK, czy moze mi ktos powiedziec cos o ich uslugach z punktu widzenia OBECNEGO uzytkownika??

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: Pt 28 sie, 2015 20:37
przez andypolo
Kilka miesięcy temu zmieniłem Sky broadband (bez limitu) w pakiecie z weekend calls na taki sam w EE i jestem zadowolony. Dlaczego EE? Bo mam kontrakt na komórkę w EE, do którego dorzucili mi 8Gb za podpisanie rocznej umowy na EE home broadband. Za Sky płaciłem 30 funtów miesięcznie, a za EE płacę 23 funty.

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: Pt 28 sie, 2015 21:19
przez banan_85
andypolo napisał(a):. Za Sky płaciłem 30 funtów miesięcznie


Cena z kosmosu chyba ze jeszcze jakies rozmowy dochodzily. Od jakiegos czasu broadband jest za free a kasuja tyko line rental a wczesniej bylo cos kolo 22 funtow.
Wracajac do tematu to poprzednio mialem talk talk i nie bylo zadnego problemu.Zmienilem tylko dlatego ze konczyl mi sie kontrakt a sky dawal voucher na 100 funi i line rental 16.40 a talk talk 17.70.

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: So 29 sie, 2015 17:31
przez warmenczyk
Ja płacę za SKY 16,40 bez limitów i roczny kontrakt. Nie mam zastrzeżeń co do usługi.

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: So 29 sie, 2015 20:15
przez Swistak
sky to totalna siara,wlasnie z nimi koncze kontrakt-nigdy wiecej !!!

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: So 29 sie, 2015 21:38
przez banan_85
Swistak napisał(a):sky to totalna siara,wlasnie z nimi koncze kontrakt-nigdy wiecej !!!


mozna wiedziec czemu ?

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: Pn 31 sie, 2015 17:11
przez Gosia_L
U mnie talk-talk :)

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: Pn 31 sie, 2015 19:28
przez PrzemekH78
Fuel Broadband,tanio,nic się tnie i cena nie wzrasta z miesiąca na miesiąc,szybkość 65mb/s

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: N 13 wrz, 2015 22:46
przez sc0rpion
Jezeli chcesz miec tez telefon i dzwonic do pl na stacjonarne jak i komorki to polecam talk talk, maja tez aplikacje na komorke talk2go i wtedy mozesz dzwonic po wifi ze swojej kom do Polski za free (international boost sie ten add on nazywa i to koszt zdaje sie £5). Czasami sa spoko oferty, ostatnio dawali voucher na £100 wiec warto rzucic czasem okiem na np comparethemarket.com i kto w danej chwili ma najlepsza oferte.

pozdro

Re: Broadband - co wybrać?

PostNapisane: Pn 14 wrz, 2015 16:48
przez Lucy
Na szczescie w moim przypadku problem zostal rozwiazany, bo po telefonie do Virgin i nakrzyczeniu troche na nich, dostalam internet up to 50Mb, nowy sprzet za darmo i obnizenie rachunku do 23,50 przez 18m-cy, a potem 28,50. Wiazalo to sie z podpisaniem przeze mnie nowego kontraktu, ale stary wygasl jakies 7 lat temu, wiec dla mnie to bez roznicy. O dziwo jeszcze tego samego dnia, internet przestal sie zawieszac i rozlaczac, co bylo codziennoscia od bodajze lutego. I nagle znalazla sie korzystna dla mnie oferta, chociaz od ponad roku kazdy konsultant rozkladal rece, ze niby nic nie moga zrobic zebym placila mniej, a moje problemy znikna jesli wezme internet z telefonem i doplata...