Strona 1 z 1

Problem

PostNapisane: Śr 12 paź, 2016 07:46
przez Damias89
Witam mam problem poniewaz chcialem zakupic panele online w Wickes i pokazywalo ze sa na stanie ale podczas konczenia zamowienia wyskoczyl blad ze nie ma na stanie tych paneli ale pieniadze pobralo. Nie dostalem zadnego potwierdzenia mam tylko screeny i nie wiem co dalej z tym. Pisalem do nich maila ale bez odzewu narazie z ich strony. Prosze o pomoc jesli ktos mial podobnie.
Pozdrawiam

Re: Problem

PostNapisane: Śr 12 paź, 2016 09:28
przez Slonick
Ja bym zglosil do swojego banku.

Re: Problem

PostNapisane: Śr 12 paź, 2016 16:54
przez Swistak
A bank zadzwoni w tej sprawie do Wickes ? Ogarnij sie :)
Jesli wyslalas email to po prostu czekaj na odpowiedz a jak Ci sie spieszy
to do nich zadzwon,chyba prosciej juz nie mozna.

Re: Problem

PostNapisane: Śr 12 paź, 2016 18:36
przez Slonick
Bank otworzy case w sprawie anulowania platnosci a jak to dalej wyjasniaja to juz nie moja sprawa.

Re: Problem

PostNapisane: Pt 14 paź, 2016 21:31
przez Damias89
Dzieki za propozycje, czekam juz na zwrot. Pozdrawiam