Strona 1 z 1
Problem z kontem bankowym [Barclays]
Napisane:
Pt 27 lip, 2012 12:31
przez Sebo
Witam serdecznie, mam problem ponieważ mam zablokowane konto internetowe w Barclays a słabo u mnie z angielskim i boje się do nich dzwonić bo wiem że sie nie dogadam. W oddziale powiedzieli mi, że takie sprawy załatwiają tylko telefonicznie. Co powinienem zrobić? Orientuje się ktoś może?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Napisane:
Pt 27 lip, 2012 14:29
przez ALEKSANDRIA2
proponuje wziasc znajomego ktory umie mowic po angieslku i poprosic go o pomoc
prewnie bedziesz musial sie przedstawic i podac haslo, lub mozesz poprosic znajomego aby podal sie za ciebie ale wtedy musisz mu podac wszystkie hasla i dane
nic innego nie wymyslisz
Napisane:
Pt 27 lip, 2012 14:38
przez Lucy
Dzwonisz i prosisz o tlumacza.
Napisane:
Pt 27 lip, 2012 20:36
przez proffoto
Ja już ponad rok z tym walczę, ale ten bank ma klientów tam, gdzie słońce nie dochodzi...
Napisane:
So 28 lip, 2012 09:42
przez zigzag
Jesli o mnie chodzi na ten bank nie moge absolutnie narzekac.
Wez znajomego ktory jest bardziej gadajacy i mysle ze zalatwisz sprawe po jednym telefonie. Ten bank kladzie duzy nacisk na bezpieczenstwo .
Napisane:
So 28 lip, 2012 10:34
przez rolo123
Ja tam na Barclays bank tez nie narzekam, to prawda mecza czasami tymi wszystkimi pytaniami jak sie dzwoni o cos... No raz mialem problem i nie chcieli ze mna gadac bo mysleli, ze t nie ja i cos sciemnia jak dzwonilem zmienic adres ale to bylo raz i dawno a tak to jest wszystko git...
Napisane:
So 28 lip, 2012 12:30
przez Sebo
Dziękuje pięknie za odpowiedzi. W razie gdyby ktoś miał identyczny problem, to proszę, o to odpowiedź na moją prośbe z innego forum:
- Kod: Zaznacz cały
Tel 0845 755 5555 (Direct)
to tel Polskiej obsługi klienta. generalnie jeśli zadzwonisz na infolinię i po przejściu menu wybierzesz że potrzebujesz Polish customer service to z powodzeniem powinni Cię połączyć. Pozdrawiam
Jeszcze nie próbowałem tam dzwonić, ale mam nadzieje że działa
Pozdrawiam