Strona 1 z 1

Letter of complaint - czy warto? REVENUE a benefity

PostNapisane: Śr 10 kwi, 2013 04:20
przez patrycja.apm
Witam. Od jakiegoś, oczywiście dłuższego czasu - mam problem z revenue. Dawno temu złożyliśmy z mężem wnioski o benefity i na tym się skończyło. Co do nich dzwonimy to informują nas, że decyzja w sprawie benefitów niby już jest, ale że jeszcze ktoś nad tym siedzi i oblicza kwoty (w sensie ile nam się dokładnie należy) - o tym, że "ktoś nad tym siedzi" gadają już chyba z miesiąc a wnioski zostały im przesłane w ogóle jeszcze w tamtym roku. I do tej pory nie dostaliśmy chociażby decyzji w tej sprawie na piśmie . Więc mam takie pytanie: czy warto ich trochę pogonić tzw. letter of complaint?? I gdzie go wysłać - do siedziby głównej, czy tu do miejskiego oddziału? (w miejscowości zamieszkania).

Letter of complaint - czy warto? REVENUE a benefity

PostNapisane: Śr 10 kwi, 2013 13:33
przez budda
Moim zdaniem warto. Głowy Wam nie urwą, a na bank przyspieszy, tak jak w naszym przypadku. Składasz w miejscowym, a oni wyślą tam gdzie trzeba.

u nas skarga pomogła...

PostNapisane: So 13 kwi, 2013 16:29
przez gosiak77
U nas pomogło napisanie skargi. Wniosek był złożony w listopadzie 2010r. , do nast roku do listopada nas zwodzili, cudowali, wołali a to o to, a to o tamto,wszystko mieli dostarczane co sobie życzyli...i napisaliśmy skargę. Pomogło, po m-cu było najpierw pieniądze, potem decyzja...i przeprosiny, że zwlekali.