Problem od kw.2007 Housing Benefit / Council Tax Benefit
Napisane: So 08 wrz, 2007 14:38
Witajcie. Mamy pytanie jezeli chodzi o Housing Benefit i Council Tax Benefit.
Mieszkamy w Newcastle 8 miesiecy od lutego 2007 w wynajetym mieszkaniu razem z dwójka dzieci W kwietniu tego roku postanowilismy starac sie o dofinansowanie na mieszkanie.Wniosek zlozylismy w Civic Centre. Obecnie tylko mój partner pracuje, na szczescie jest zarejestrowany w Home Office(rok czasu). Problemy zaczely sie w trakcie rozpatrywania naszego wniosku. Najpierw przy okazji skladania wniosku trzeba bylo dostarczyc oryginaly wyciagów z konta z ostatnich dwoch miesiecy, decyzje o Working Tax credit, Child tax credit i Child benefit, potem payslipy, nastepnie zaswiadczenie z zakladu pracy o wysokosci zarobków z ostatnich 5-ciu tygodni, po czym niespodziewanie po dwoch miesiacach wyslano do nas pismo z prosba o dostarczenie oryginalów dokumentow z Home Office!!! Dwa miesiace temu mój partner zmienil prace,dochody sie zmienily,zabrano nam czesc Working tax Credytu i w zwiazku z tym dostarczylam tez zmieniona decyzje o Working Taxie i o dochodach z nowej pracy. Oczywiscie co tydzien biegalam do Civic Centre z payslipami,poniewaz tak sobie zyczyl Oficer z Civic Centre!!!Tydzien temu znowu odwiedzilam Civic Centre,poniewaz wyslano do nas pismo o dostarczenie pozostalych oryginalów Rejestracji w Home Office. Obslugiwala mnie jakas ciapata oficerka, ktorej dokladnie nie zrozumialam,chyba zasugerowala mi zeby przyspeszyc cala sprawe musimy wplacic jakas rate Council Taxu??? Jedym slowem w dniu dzisiejszym (08 wrzesnia) w dalszym ciagu nie mamy decyzji o wysokosci przyznanego nam dofinansowania na mieszkanie.Nie wiemy nawet,czy cos nam sie nalezy...Co jakis czas otrzymujemy jakies pisma przypominajace nam o platnosciach za Council Tax(dostalismy tez czeki do Consil taxu) Zastanawiamy sie,czy wszyscy borykaja sie z taka biurokracjá,jezeli chodzi o dofinansowanie na mieszkanie??? Czy w momencie przyznania dofinansowania otrzymamy jakas decyzje z szczególowym wyliczeniem miesiecznych kwot?Boimy sie,ze po uplywie roku mieszkania,Council Tax zarzada od nas zaplaty calej kwoty podatku,poniewaz nic nie wplacilismy.Piszcie do nas!Pozdro
Mieszkamy w Newcastle 8 miesiecy od lutego 2007 w wynajetym mieszkaniu razem z dwójka dzieci W kwietniu tego roku postanowilismy starac sie o dofinansowanie na mieszkanie.Wniosek zlozylismy w Civic Centre. Obecnie tylko mój partner pracuje, na szczescie jest zarejestrowany w Home Office(rok czasu). Problemy zaczely sie w trakcie rozpatrywania naszego wniosku. Najpierw przy okazji skladania wniosku trzeba bylo dostarczyc oryginaly wyciagów z konta z ostatnich dwoch miesiecy, decyzje o Working Tax credit, Child tax credit i Child benefit, potem payslipy, nastepnie zaswiadczenie z zakladu pracy o wysokosci zarobków z ostatnich 5-ciu tygodni, po czym niespodziewanie po dwoch miesiacach wyslano do nas pismo z prosba o dostarczenie oryginalów dokumentow z Home Office!!! Dwa miesiace temu mój partner zmienil prace,dochody sie zmienily,zabrano nam czesc Working tax Credytu i w zwiazku z tym dostarczylam tez zmieniona decyzje o Working Taxie i o dochodach z nowej pracy. Oczywiscie co tydzien biegalam do Civic Centre z payslipami,poniewaz tak sobie zyczyl Oficer z Civic Centre!!!Tydzien temu znowu odwiedzilam Civic Centre,poniewaz wyslano do nas pismo o dostarczenie pozostalych oryginalów Rejestracji w Home Office. Obslugiwala mnie jakas ciapata oficerka, ktorej dokladnie nie zrozumialam,chyba zasugerowala mi zeby przyspeszyc cala sprawe musimy wplacic jakas rate Council Taxu??? Jedym slowem w dniu dzisiejszym (08 wrzesnia) w dalszym ciagu nie mamy decyzji o wysokosci przyznanego nam dofinansowania na mieszkanie.Nie wiemy nawet,czy cos nam sie nalezy...Co jakis czas otrzymujemy jakies pisma przypominajace nam o platnosciach za Council Tax(dostalismy tez czeki do Consil taxu) Zastanawiamy sie,czy wszyscy borykaja sie z taka biurokracjá,jezeli chodzi o dofinansowanie na mieszkanie??? Czy w momencie przyznania dofinansowania otrzymamy jakas decyzje z szczególowym wyliczeniem miesiecznych kwot?Boimy sie,ze po uplywie roku mieszkania,Council Tax zarzada od nas zaplaty calej kwoty podatku,poniewaz nic nie wplacilismy.Piszcie do nas!Pozdro