Strona 1 z 1

Rozwiązanie umowy z EE

PostNapisane: N 16 mar, 2014 08:49
przez chefgregor
Przyszedł list do mnie z EE. Zmieniają regulamin. http://terms.ee.co.uk/4GEE-TC.html
Ktoś się orientuje jak powinien brzmieć treść listu aby nie zgodzić się na nowe warunki?
Z góry dziękuje za odpowiedzi :)

PostNapisane: N 16 mar, 2014 09:00
przez Scofield
ale przeciez wlasnie w tym nowym regulaminie jest napisane, ze jesli podniosa oplaty powyzej stopy inflacji to wtedy mozesz zerwac umowe. Wiec to raczej dobre dla Ciebie. Teraz nie podnasza tak cen, wiec nie mozesz zerwac sobie umowy tak o ;)

PostNapisane: N 16 mar, 2014 09:11
przez chefgregor
ale jest tam napisane że kto może wypowiedzieć umowę: osoby którzy dołączyli do sieci przed 23 stycznia 2014 roku. Ta więc do końca nie kumam tego pisma.

PostNapisane: N 16 mar, 2014 14:23
przez marlenaruban
No wiec w tym dokumencie nie ma nigdzie napisane o mozliwosci zerwania umowy z powodu zmian z 4GG.
Masz tam wyraznie napisane ze zmiany wchodza z zycie od 26 marca 2014 i osoby ktore to dotyczy to wszyscy Ci ktorzy podpisali umowy przed 23 stycznia 2013...Oni Cie lko o tym informuja .
Wiec umowe mozesz zerwac ale bedziesz musial zaplacic zalegly rachunek x miesiecy ile Ci zostalo + bodajze 19.99 fee za zerwanie przedwczesne umowy.Tam masz wyraznie podany link do szczegolow umowy i napewno tam znajdziesz ze Oni moga sobie zmienic co chca !
Marlena

PostNapisane: Pn 17 mar, 2014 12:26
przez chefgregor
dzięki wielkie.

PostNapisane: Pn 24 mar, 2014 09:40
przez chefgregor
Wracam do tematu. Podnieśli mi o 3,5f oplatę. Rozumiem że to legalne i nie mogę nic zrobić ?

PostNapisane: Pn 24 mar, 2014 09:56
przez marlenaruban
Dokładnie , nic nie możesz zrobić. To normalne, ja po miesiącu od podpisania umowy dostałam podwyżkę.
Pozdrawiam