Strona 1 z 2

Problem:(

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 12:41
przez mamma
Witam.
Mam problem z autem VAUXHALL VECTRA SRI CDTI (150) ESTATE DIESEL 2006. Podczas jazdy auto spada z obrotów ja gaz do dechy a on nie chce jechać no i ta kontrolka...zapala sie samochód z kluczem na środku. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Będę wdzięczna za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam
Kama:)

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 13:15
przez kazio79
kolega kiedys mial podobnie i pomogla wymiana baterii w kluczyku. w gorszym przypadku tylko serwis i komputer

vauxhall

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 14:14
przez Rob
moze to byc kolo dwumasowe, oby nie bo koszt okolo 700 funtow

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 15:09
przez mamma
Hej ROB a co to takiego i mógłbyś przybliżyć problem?

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 15:14
przez rafal20ncl
daj sobie spokoj ze zgadywaniem jak nie pojedziesz na kompa to sie nie dowiesz...

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 17:27
przez mamma
no chyba nie obejdzie się bez tego:(

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 20:10
przez vivanko
witam, posiadałem zafirkę z tym samym silnikiem, i u mnie to był zawór EGR, ale bez diagnozy kompa to troszkę lipa, ale jeśli chcesz mój kolega wraca po 13 i może ci autko podłączyć za grosze. pozdrawiam

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 20:11
przez vivanko
i zawór EGR można przeczyścić samemu i zobaczyć czy będzie różnica

PostNapisane: Śr 07 lip, 2010 21:20
przez zalaklin
mielismy ten sam problem z hondą accord, diesel 2004. nie czekaj bo w pewnym momencie twoj samochod stanie i juz nie ruszy. my kilka dni tak jezdzilismy, az w koncu padl. zawiezlismy do mechanika w withley bay i zrobil. sprawdzil komputerowo co i jak i teraz jezdzi bez zarzutu. polecam.

PostNapisane: Cz 08 lip, 2010 18:11
przez koval
.. a ja stawiam na przepływomierz powietrza :)

PostNapisane: Cz 08 lip, 2010 19:06
przez Scofield
koval napisał(a):.. a ja stawiam na przepływomierz powietrza :)


a ja stawiam ciagle na czerwony ......

PostNapisane: Cz 08 lip, 2010 19:20
przez vivanko
przepływomierz odpada, po prostu podczas jazdy brak mocy oznacza awaryjne odłączenie turbiny, pewnie po odpaleniu na nowo auto przez jakiś czas chodzi normalnie.....

PostNapisane: Pt 09 lip, 2010 07:51
przez kazio79
i dlatego przed sprawdzeniem na komputerze, najpierw warto sprawdzic, czy nie ma konfliktu na linii kluczyk stacyjka. kolega mial to samo, zaplacil za komputer i za nowa bateryjke :)

PostNapisane: Pt 09 lip, 2010 08:10
przez krzysiek
vivanko napisał(a):przepływomierz odpada, po prostu podczas jazdy brak mocy oznacza awaryjne odłączenie turbiny, pewnie po odpaleniu na nowo auto przez jakiś czas chodzi normalnie.....


Dokladnie mialem ten sam problem w Oplu Astrze 2.0DTI. Uszkodzony byl jeden z zaworow od podcisnienia. Bedac na tyle leniwym odlaczylem przewod od podcisnienia + zaslepilem go i jezdzilem :P.

Pozdrawiam

PostNapisane: Pt 09 lip, 2010 08:39
przez mamma
Dzięki wielkie za wszystkie wskazówki w czwartek oddaje auto na warsztat będą mi robić całą diagnostykę dam znać jaka jest przyczyna