Strona 2 z 2

PostNapisane: Pt 09 lip, 2010 09:41
przez Wikto_S
Boże co wy piszecie. Ktokolwiek ma jakieś pojęcie o mechanice czy wszyscy wróżycie z fusów??
Faktycznie dziwnym objawem jest że zapala się kontrolka imobilizera podczas jazdy aczkolwiek wymiana baterii tego nieskoryguje ponieważ crypto odpowiedzialny za immobilizer niejest zasilany baterią (a jedynie pilot do otwierania/zamykania auta) Co do EGR to owszem podane objawy mogą być spowodowaneusterką sterowania EGR (czyli zawór sterujący podciśnieniem EGR a nie sam EGR więc przeczyszczenie go w niczym niepomoże) Tak jak napisał Kolega Rafał bez kompa się nieobejdzie i od tego bym zaczął ewentualnie można posprawdzać szczelność podciśnień lub na krótki czas odpiąć przewód podciśnienia dochodzący do turbosprężarki i zobaczyć czy objawy są podobne.
Ciekaw jestem jaka była faktyczna przyczyna a za co cię skasują na warsztacie. Na przyszłość polecam zadać tego typu pytanie na forum tematycznym opla/vauxhalla i zaopatszyć się w interfejs OP-COM który można podpiąć pod każdy laptop.
Pozdrawiam

Re: vauxhall

PostNapisane: Pt 09 lip, 2010 11:07
przez Wikto_S
Rob napisał(a):moze to byc kolo dwumasowe, oby nie bo koszt okolo 700 funtow :blahblah: :blahblah: :blahblah:

A co ma piernik do wiatraka?

PostNapisane: Śr 14 lip, 2010 22:57
przez perpublicobono
Lampka samochodu z kluczem informuje, ze cos jest nie tak (service) i w tym przypadku nie ma nic wspolnego z immobiliserem.
Posiadam fabryczny komputer diagnostyczny Vauxhalla i troche doswiadczenia, jakby co moge zdiagnozowac i naprawic usterke (bez zabawy w zgadywanki).

PostNapisane: Cz 15 lip, 2010 16:04
przez mamma
Witam wszystkich. Własnie odebrałam auto. To była wina DPFu. Gościu przepalił go i po kłopocie:) Pozdrawiam i dzięki za wszystkie wskazówki.