Napisane: Pt 09 lip, 2010 09:41
Boże co wy piszecie. Ktokolwiek ma jakieś pojęcie o mechanice czy wszyscy wróżycie z fusów??
Faktycznie dziwnym objawem jest że zapala się kontrolka imobilizera podczas jazdy aczkolwiek wymiana baterii tego nieskoryguje ponieważ crypto odpowiedzialny za immobilizer niejest zasilany baterią (a jedynie pilot do otwierania/zamykania auta) Co do EGR to owszem podane objawy mogą być spowodowaneusterką sterowania EGR (czyli zawór sterujący podciśnieniem EGR a nie sam EGR więc przeczyszczenie go w niczym niepomoże) Tak jak napisał Kolega Rafał bez kompa się nieobejdzie i od tego bym zaczął ewentualnie można posprawdzać szczelność podciśnień lub na krótki czas odpiąć przewód podciśnienia dochodzący do turbosprężarki i zobaczyć czy objawy są podobne.
Ciekaw jestem jaka była faktyczna przyczyna a za co cię skasują na warsztacie. Na przyszłość polecam zadać tego typu pytanie na forum tematycznym opla/vauxhalla i zaopatszyć się w interfejs OP-COM który można podpiąć pod każdy laptop.
Pozdrawiam
Faktycznie dziwnym objawem jest że zapala się kontrolka imobilizera podczas jazdy aczkolwiek wymiana baterii tego nieskoryguje ponieważ crypto odpowiedzialny za immobilizer niejest zasilany baterią (a jedynie pilot do otwierania/zamykania auta) Co do EGR to owszem podane objawy mogą być spowodowaneusterką sterowania EGR (czyli zawór sterujący podciśnieniem EGR a nie sam EGR więc przeczyszczenie go w niczym niepomoże) Tak jak napisał Kolega Rafał bez kompa się nieobejdzie i od tego bym zaczął ewentualnie można posprawdzać szczelność podciśnień lub na krótki czas odpiąć przewód podciśnienia dochodzący do turbosprężarki i zobaczyć czy objawy są podobne.
Ciekaw jestem jaka była faktyczna przyczyna a za co cię skasują na warsztacie. Na przyszłość polecam zadać tego typu pytanie na forum tematycznym opla/vauxhalla i zaopatszyć się w interfejs OP-COM który można podpiąć pod każdy laptop.
Pozdrawiam