Strona 1 z 1

Class 1 driver

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 11:23
przez fischer3
Witam,
Szukalem na forum informacji na temat warunkow i czasu pracy wraz z rozliczeniem na forum ale niestety nic nie znalazlem. Ostatni wpis na ten temat byl z 2008 roku. Chcialbym sie dowiedziec jezeli ktokolwiek posiada jakies informacje jak wyglada ta praca od zaplecza. Znam czas pracy i wszystkie potrzebne informacje (skonczone CPC), interesuje mnie jak pracodawca rozlicza za prace kiedy musisz nocowac w kabinie? Jak jest z International drivers?

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 11:56
przez mike
za noc w budzie od 19 do 35 w zaleznosci od pracodawcy,w wiekszosci firm 20 funi,jest to kwota do reki bez podatku,ta sama historia z inernational,jest inaczej niz w pl bo w wiekszosci masz platne za godzine plus za noc,nie ma diet 42 euro i podstawy

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 13:12
przez fischer3
mike napisaƂ(a):za noc w budzie od 19 do 35 w zaleznosci od pracodawcy,w wiekszosci firm 20 funi,jest to kwota do reki bez podatku,ta sama historia z inernational,jest inaczej niz w pl bo w wiekszosci masz platne za godzine plus za noc,nie ma diet 42 euro i podstawy


NIe wiem czy dobrze zrozumialem ale czy te stawki to jest jednorazowa kwota za noc w zaleznosci od pracodawcy? 9 godzin dziennie lub dwa razy w tygodniu po 10 plus ewuntualne nocki?

Kolejne wazne pytanie , jak to jest z paliwem? W jaki sposob to wyglada tutaj. W polsce roznie to bywalo, czasami pobrama gotowka a w wiekszosci karta paliwowa. Czy maja tu jakies limity na dzienne tankowanie?

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 15:28
przez mike
masz placone za godzine jakas tam stawke,jak zostajesz w budzie na noc to jest extra 20 funi nieopodatkowane,tak jak pisalem zalezy jaka firma ile placi,normalnie 19,50-20 funi za noc,czyli jak w tyg zrobisz 5 masz extra 100 do wyplaty,sporadycznie jezdzisz na 10 jak juz musisz na zaladunek albo zjazd na hate etc,lepiej robic 9 bo potem sie pogubisz z czasem jazdy i odpoczynkami

ta sama historia z paliwem rozne firmy rozne karty,nie spotkalem sie z mniejszym limitem jak 600 l,przewaznie bez limitu

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 16:04
przez fischer3
Dzieki sredeczne, informacje bardzo mi rozjasnily jak to mniej wiecej wyglada. W przyszlym tygodniu prawdopodobnie zaczna sie poszukiwania pracy, chociaz moja szkola ma jakas baze klientow i z tego co wiem pomagaja w poszukiwaniach. Moja szkola nauki jazdy.Nie chce napewno pracowac dla zadnej agencji z powodu warunkow pracy i niskich stawek, ale jezeli znalazlaby sie jakas z przyzwoitymi stawkami i ciagla praca to czemu nie. Jako doswiadczony kirowca mozesz mi powiedziec kogo lub czego nalezy unikac zeby nie wpakowac sie w jakis bagno, mam na mysli niesumienne agencje lub pezposrednich pracodawcow.

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 17:01
przez mike
rozumiem ze jestes po egzaminie wiec masz 0 doswiadczenia,na poczatku bedziesz mial ciezko cos dobrego zlapac,na szkole jazdy nie licz to pewnie ich trik reklamowy,odrazu do agencji,w agencjach lepsze stawki niz u pracodawcow,wiekszosc wymaga doswiadczenia ale nie raz cos trafisz, biez byle co zeby tylko jezdzic,solowki,multidropy etc,jak pojezdzisz bedzie lepiej,w north east nie licz na wielka kase,duzo lepiej placa na poludniu

PostNapisane: N 24 kwi, 2011 21:43
przez fischer3
Tak wlasnie myslalem, ale podpowiedz kogos doswiadczonego zawsze poprawia samopoczucie. Bardzo ostroznie podchodze do tych obietnic w pomocy poszukiwania pracy przez moja szkole tak wiec sam rozpoczynam poszukiwania i tak jak mowisz jest niewiele ciekawych ofert w North East. Zobaczymy jak to bedzie w zyciu. Dzieki za wszelkie informacje.