Strona 2 z 2

PostNapisane: Wt 24 kwi, 2007 14:45
przez rafal20ncl
lucky podaj miejsce to ci nawet zaparkuje zeby ci wygodnie bylo ;)

PostNapisane: Cz 26 kwi, 2007 13:06
przez lucky
Dopisuję się do twojego posta jako "pieszy" afeeeeeeeee i dołączam do żałoby.....

Wczoraj o drógiej w nocy wsiadam do auta na parkingu pod pracą i odmówiło posłuszeństwa, prawdopodobnie przeskoczył pasek ale nie zadzwoniło więc chyba zaworki pozostały nie tknięte. Tak czy siak do domu z kapcia musiałem trzy godziny dreptać no i chyba przyjdzie czas przejść na rower :evil:

PostNapisane: Cz 26 kwi, 2007 15:32
przez Elf
..albo ustawic rozrzad i zalozyc nowy pasek.To przeciez nie budowa nowego miasteczka :wink:

PostNapisane: Cz 26 kwi, 2007 16:22
przez chrzanek666
NO TO JAK MASZ 16V TO TROCHE PRACY BEDZIE Z USTAWIENIEM

PostNapisane: Cz 26 kwi, 2007 17:09
przez rafal20ncl
chrzanek zrobimy mu to ???? :D

PostNapisane: Cz 26 kwi, 2007 19:04
przez chrzanek666
przeczytamy troche listów na forum i cały remont walniemy cp to na nas hehehhe

PostNapisane: Pt 27 kwi, 2007 01:35
przez lucky
chrzanek666 napisał(a):NO TO JAK MASZ 16V TO TROCHE PRACY BEDZIE Z USTAWIENIEM

i dzięki chwalebne producentom za znaki na rozrządzie, ślepy czytający braylem ustawi.... ufffffffffff.... ...no chyba ,że zaworki się poddały naciskom ze strony tłoków no to papa marea :(

PostNapisane: Pt 27 kwi, 2007 07:47
przez Elf
Właśnie w Fiatach jest to dziecinnie proste i to od lat.czyli od czasu Fiata 124,jeśli ktoś wie o czym pisze.
Silniki sie wiele nie zmieniły.Tylko góra,czyli głowica.
Mialem 132 i miął ten sam silnik co Marea itd.
Poradzisz sobie Lucky,tylko pamiętaj,ze śruby mocujące głowice,są raczej jednorazowe,a zdaniem producenta na pewno jednorazowe.
Zycze powodzenia :cheer: