Które biuro podróży najlepsze?

Życie codzienne w North East i UK - Newcastle, Sunderland, Darlington, Middlesbrough, Gateshead, Consett...

Wt 05 lut, 2008 16:16

W maju mam ochote wybrac sie na jakąś wycieczke do jakiegos ciepłego kraju.
Moze ktos korzystal z tutajszej oferty angielksich biur podróży i podzieli sie ze mna wiedza.
Z góry dzikuje :master:

del-mamuto
Rozkręca się

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Cz 15 cze, 2006 19:11

Śr 06 lut, 2008 00:14

Polecam biuro znane wszystkim - THOMAS COOK . Korzystałem z ich usług we wrześniu ubiegłego roku i sprawdzili sie w 100%.

Avatar użytkownika
Pilot
Rozkręca się

  • Posty: 94
  • Dołączył(a): Pt 06 paź, 2006 10:41
  • Lokalizacja: Deckham

Śr 06 lut, 2008 18:53

A ja polecam zabrac ukochana osobe, lub paczke znajomych, zatankowac auto, ewentualnie kupic bilet na autobus, samolot, wybrac kraj na mapie, kupic przewdnik, mape i juz. Troche pozwiedzac z przewodnikiem, potem zejsc z turystycznych szlakow aby zobaczyc mniej popularne atrakcje. Sam wybierasz gdzie chcesz isc, co chcesz zwiedzac, nie kazdy lubi muzea albo zoo...
Ale zrobisz jak uwazasz.

Avatar użytkownika
Simon
Admin

  • Posty: 936
  • Dołączył(a): Śr 22 lut, 2006 21:59
  • Lokalizacja: Grudziadz & Szczecin

Śr 06 lut, 2008 22:08

Simon napisał(a):A ja polecam zabrac ukochana osobe, lub paczke znajomych, zatankowac auto, ewentualnie kupic bilet na autobus, samolot, wybrac kraj na mapie, kupic przewdnik, mape i juz. Troche pozwiedzac z przewodnikiem, potem zejsc z turystycznych szlakow aby zobaczyc mniej popularne atrakcje. Sam wybierasz gdzie chcesz isc, co chcesz zwiedzac, nie kazdy lubi muzea albo zoo...
Ale zrobisz jak uwazasz.


Simon proponuje zabawę w tak zwanego explorera :]

duchonufc
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Cz 20 wrz, 2007 09:08
  • Lokalizacja: E-g

Śr 06 lut, 2008 22:17

Simon napisał(a):A ja polecam zabrac ukochana osobe, lub paczke znajomych, zatankowac auto, ewentualnie kupic bilet na autobus, samolot, wybrac kraj na mapie, kupic przewdnik, mape i juz. Troche pozwiedzac z przewodnikiem, potem zejsc z turystycznych szlakow aby zobaczyc mniej popularne atrakcje. Sam wybierasz gdzie chcesz isc, co chcesz zwiedzac, nie kazdy lubi muzea albo zoo...
Ale zrobisz jak uwazasz.

Simon - jakie muzea i zoo? jedziesz na 10 dni do luksusowego hotelu z basenem i blisko morza, all inclusive opcja i .. odpoczywasz ;) thomas cook jak najbardziej ok ;)

Avatar użytkownika
Scofield
Weteran

  • Posty: 1125
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 07:26

Śr 06 lut, 2008 22:24

Scofield napisał(a): Simon - jakie muzea i zoo? jedziesz na 10 dni do luksusowego hotelu z basenem i blisko morza, all inclusive opcja i .. odpoczywasz ;) thomas cook jak najbardziej ok ;)

Nie wiem co tam ludzie zwiedzaja, ja tam preferuje aktywnie czas spedzac, gory, rower, nurkowanie, bungiee... nie dla mnie lezenie plackiem na sloncu caly urlop.
A od luksusowego hotelu wole namiot gdzies gdzie nie ma zasiegu, w koncu urlop :mrgreen:

Ale kto co lubi, moze byc Thomas Cook.

Avatar użytkownika
Simon
Admin

  • Posty: 936
  • Dołączył(a): Śr 22 lut, 2006 21:59
  • Lokalizacja: Grudziadz & Szczecin

N 27 lip, 2008 06:49

Hej
Chcialem sie dowiedziec jak to jest z tymi wycieczkami np od thomasa cooka opcje co oznaczaja : self catering , full board , all inclusive( czy zawsze to jest naprawde wszystkow cenie ) bed & brekfest ??

zaplutek
Bywalec

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): Cz 28 gru, 2006 22:21

So 09 sie, 2008 13:15

Skoro jest tak napisane, to jest to wliczone w cene. Ja równiez Tomka polecam. Lub zrobic jak Simon mówi, kupić bilet na samolot, po wyladowaniu do taksówkarza do jakiegos hotelu prosze i juz. Wiem, że równiez na moneysupermarket, można sobie cala wycieczke zaplanowac.

Vodun


So 09 sie, 2008 14:18

Sprawdz rowniez bioro Thomson - godne polecenia i wg mnie ciut tansze od T Cook'a ;)

Avatar użytkownika
Tymot
Weteran

  • Posty: 555
  • Dołączył(a): Śr 15 lut, 2006 20:16
  • Lokalizacja: Rzeszow/Newcastle

N 10 sie, 2008 16:48

zaplutek napisał(a):Hej
Chcialem sie dowiedziec jak to jest z tymi wycieczkami np od thomasa cooka opcje co oznaczaja : self catering , full board , all inclusive( czy zawsze to jest naprawde wszystkow cenie ) bed & brekfest ??


self catering oznacza ze nie masz wliczonego wyzywienia,full board to sniadanie,obiad i moze nawet kolacja,czy jakas taka obiado-kolacja,bed&breakfast to wliczone w dobe sniadanie tylko
co do all inclusive to z pewnoscia masz wliczone wszystko plus napoje i alkohol nawet-sama nie korzystalam,ale wiem od znajomych
moja angielska kolezanka zawsze korzysta z biura turystycznego Dawson i jest zadowolona zawsze-nie sa drodzy.nie wiem tylko czy jest to siec krajowa czy lokalne biuro

[ Dodano: Nie 10 Sie, 2008 17:50 ]
skoro o wycieczkach mowa-wiecie moze,kto jakies wycieczki po fiordach norweskich organizuje?

izolda
Rozkręca się

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): Śr 09 sty, 2008 21:48
  • Lokalizacja: koszalin/consett

So 23 sie, 2008 16:35

THOMAS COOK - znane i lubiane - ja im ufam w 100%

Avatar użytkownika
mirka78
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): Śr 20 sie, 2008 14:32

Pt 31 paź, 2008 22:55

Gdzie w Newcastle znajduje sie biuro Thomasa? Wiem,ze moge przez internet ,ale nie ma to jak 100 pytań do pani w biurze :D
znajomi pare razy juz zwiedzali i latali z Thomsonem , w wersji all inclusive oraz skromniejszej -bardzo byli zadowoleni z organizacji. :D

pozdrowka

Avatar użytkownika
Credo bar
Rozkręca się

  • Posty: 49
  • Dołączył(a): Pn 11 sie, 2008 22:50
  • Lokalizacja: n c l

Pn 06 kwi, 2009 23:32

hej,
a gdzie znaleźć jakieś objazdówki po Hiszpani?
Wszędzie tylko wyjazdy pobytowe :(

ekoper
Bywalec

  • Posty: 131
  • Dołączył(a): Śr 16 kwi, 2008 13:04
  • Lokalizacja: Stockton-On-Tees

Wt 07 kwi, 2009 16:58

A ja mam dla was cos ciekawszego i duzoooo tanszego. Ebay.co.uk....im wiecej osob tym taniej. loty z newcastle do alicante to jakies L 50-60, wynajem villi z basenem na 7 dni to okolo 400-500 a nawet taniej, kliknij np ten link
villa
Mielismy w marcu leciec, juz wszystko bylo nagrane ale znajomi zrezygnowali :(
polecam korzystanie z uslug, ale najpirw sprawdzie sprzedajacego, nie kupujcie od byle kogo

Avatar użytkownika
T.K.L
Bywalec

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): Pt 15 cze, 2007 12:43
  • Lokalizacja: Śląsk-Stockton on Tees

So 09 maja, 2009 17:32

Thomas Cook - 100% zadowolenia
W Święta Wielkanocne byłam z tego biura na Fuerteventurze (wyspy Kanaryjskie).
Organizacja super, zakwaterowanie rewelka , hotel z basenami, nad oceanem, czysto , fajnie organizowany czas na terenie hotelu - zawody rekreacyjne dla dzieci i dorosłych , a i oferta dla aktywnych ciekawa- nurkowanie, surfing, wszystkie sporty wodne, ale to juz wg uznania i za osobna opłatą.
Za 21Euro na dzień można wynająć samochód - polecam - wzielismy samochód , w bdb stanie nowa micra z klimą , 3 dni wystarczyły na zwiedzenie całej wyspy i znalezienie najpiękniejszych plaż.

a teraz najważniejsze =11 dni - 770F za 3 os dorosłe z ubezpieczeniem i transportem z lotniska do hotelu - self catering (kuchenka w pokoju super wyposażona,jak chcecie sami gotowac, ale jak jezdzisz i zwiedzasz to nie wracasz do hotelu na posiłki tylko jesz gdzie chcesz, co chcesz i o której chcesz)

pogoda - słonecznie i ciepło (może troche wieje ale mnie to nie przeszkadzało bo i tak mniej jak w Anglii)

Naprawde polecam!!!!!!

Avatar użytkownika
Helen
Początkujący na forum

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Wt 31 mar, 2009 18:05

Następna strona Wyświetl posty nie starsze niż: Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Powrót do Forum ogólne