MANDAT czy jest taki kurs w Szkocji speed awareness course

Pn 25 sty, 2010 22:06

Witam
pezekroczyłem ostatnio prędkość na A1 koło Berwickshire było ograniczenie do40 a ja miałem 50 mil i cykło fotke przyszedł mandat i 3 punkty. moje pytanie brzmi nie dostałem propozycji kursu ( speed awareness course ) KTÓRY UMOŻLIWIA pozbycie się tych punktów. Czy jest taki kurs w Szkocji ?Bo w Angli jest. Bo mi powiedzieli że w Szkocji nie ma takich kursów ale nie wiem czy tak jest na prawde.Wykroczenie było w Szkocji ale mieszkam w ANGLI nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.jESTEM kierowca zawodowym .To moje pierwsze przewinienie mam prawko od 1995 r Czy ktoś uczestniczył w takim kursie .Pozdrawiam .Prosze o jakie kolwiek informacje . Bardzo mi zależy żeby nie mieć tych punktów.

ewcia361
Początkujący na forum

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Śr 04 lut, 2009 17:59

Wt 26 sty, 2010 09:19

ewcia361 napisał(a):Witam
pezekroczyłem ostatnio prędkość na A1 koło Berwickshire było ograniczenie do40 a ja miałem 50 mil i cykło fotke przyszedł mandat i 3 punkty. moje pytanie brzmi nie dostałem propozycji kursu ( speed awareness course ) KTÓRY UMOŻLIWIA pozbycie się tych punktów. Czy jest taki kurs w Szkocji ?Bo w Angli jest. Bo mi powiedzieli że w Szkocji nie ma takich kursów ale nie wiem czy tak jest na prawde.Wykroczenie było w Szkocji ale mieszkam w ANGLI nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.jESTEM kierowca zawodowym .To moje pierwsze przewinienie mam prawko od 1995 r Czy ktoś uczestniczył w takim kursie .Pozdrawiam .Prosze o jakie kolwiek informacje . Bardzo mi zależy żeby nie mieć tych punktów.



Jezeli nie zaproponowano ci kursu, znaczy ze nie mozesz go zrobic.

Nie martw sie, to tylko 3 punkty.

Ja czekam na lepszy mandat. Ostatnio na M62 miedzy Hullem a A1M zapomnialem o vanie z kamera i smignalem 100mph. To juz nie mandat tylko wstrzymanie prawa jazdy.
Pozdrawiam, rowniez kierowca zawodowy

Avatar użytkownika
nemec
Weteran

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): So 10 lis, 2007 16:57