Nowi w Newcastle? Jest nas wielu :)

Polaków rozmowy na każdy temat, także humor i ciekawostki. Nie wiesz gdzie zacząć? Zacznij swój wątek tutaj.

Pt 03 lut, 2012 16:59

Hej!
Jestem nowa w Newcastle i z chęcią poznałabym tu ludzi? Jeśli podobnie jak ja, nudzicie się czasem, może warto połączyć swoje siły i zrobić coś razem?
Pozdrawiam,
Paulina :)

Avatar użytkownika
PolyPolina
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2012 21:58

Wt 07 lut, 2012 18:51

Czesc Paulina! fjanie ze wykazujesz inicjatywe chcesz jakos sie tu zaaklimatyzowac wiadomo nowy swiat i inna rzeczywistosc ale czasy kiedy Polacy w Newcastle czesciej trzymali sie razem czyli czasy np "THE GLOBE" minęły moze jeszcze kiedys wrocą wczesniej widziałem juz rózne posty na temat spotkan czy checi nawiązania znajomosci ale teraz jest juz troche inaczej czasy sie zmieniaja "POLSKI KLUB" jak poczytasz troche na forum roznie sie w nim dzieje niedlugo beda "MADE IN POLAND" moze tam sie uda ja mieszkam tu pięc lat i z perspektywy czasu widze jak to sie wszystko zmieniało pozdrawiam :D

aligii
Cześć, jestem tutaj nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): Pt 02 gru, 2011 00:49

Cz 09 lut, 2012 14:13

Tak, zauważyłam, że ludzie jakby wstydzili się pokazać, że utrzymują kontakt z Polakami. To trochę przykre. Na forum wyświetlają temat, ale nie piszą. Za to na maila dostałam kilka odpowiedzi, czyli są tu jeszcze fajni ludzie :)
Pozdrawiam

Avatar użytkownika
PolyPolina
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2012 21:58

Cz 23 lut, 2012 13:13

i ja jestem za aby łapac wiatr we włosy..... nie wstydzmy sie samotnosci czy napisac pierwsi

Avatar użytkownika
sandra 25
Bywalec

  • Posty: 246
  • Dołączył(a): Cz 24 lis, 2011 11:02
  • Lokalizacja: Giżycko

Cz 23 lut, 2012 13:55

Jedna odważna się znalazła :)

Avatar użytkownika
PolyPolina
Stara się tutaj zaglądać

  • Posty: 29
  • Dołączył(a): Śr 01 lut, 2012 21:58

Cz 23 lut, 2012 13:59

do odwaznych swiat nalezy....