Problem z uzyskaniem benefitów
Napisane: So 09 kwi, 2011 20:53
Staram sie o Tax Credit i Child Tax Credit od 18stycznia 2011 po wysłaniu formy po dwóch tygodniach przychodzi zapytanie o nr referencyjny CHB i ilość przepracoanych godzin mojej żony(jest 4 luty) po zkontaktowaniu sie telefonicznym z offisem(w ten sam dzień co przyszło zapytanie od nich) podałem dane przez telefon podczas rozmowy z konsultantem pytałem sie czy to co podaje przez telefon co oni prosili musze im odesłać pocztą ,konsultant odpowiedział ze NIE bo zostało wszystko pobrane przez telefon,(rozmowa była na początku lutego,a w formie co mnie pytali miałem czas do 3 marca)nie mija tydzień dostaje od nich decyzje ze mój wniosek o Tax Credit i Child Tax Credit zostaje oddalony ponieważ nie dostarczyłem im dokumentów co oni mnie pytali(mamy 11 luty)umówiłem sie z prawnikiem miejskim(17lutego),gdzie na wizycie u niego pokazałem mu to wszystko i opisałem całą sytuacje,więc prawnik za telefon i dzwonimy podczas rozmowy prawnika z ofisem wyszło ze niby wyszedł jakiś błąd w systemie miało juz być wszystko ok miałe im odesłać tylko ten list z zapytaniem o NR.CHB i ilość przepracowanych godzin mojej żony(zrobiłem kserokopie tego listu)wysłałem do nichten list przesyłką monitorowaną śledzoną przez internet(list otrzymali 25lutego)Przypominam czas miałem do 3 marca.Chcąc sprawdzić czy doszły mój list dzwonie do ofisu dostałem odpowiedz ze otrzymali mój list 1 marca(czyli zmieściłem sie w czsie)i musze czekać 3 tygodnie na odpowiedz.Po 3 tygodniach dzwonie do nich dowiedzieć sie czy jest jakaś decyzja -każą czekać dopiero dziś 9 kwietnia udało mi sie dodzwonić do ofisu i po rozmowie z panią dowiedziałem sie ze decyzja w mojej sprawie jest odmowna bo nie dostarczyłem im dokumentów na czas i zatoczyło sie błędne koło.
Kto może pomóc bo ja juz nie wiem co mam robić!!!!
Kto może pomóc bo ja juz nie wiem co mam robić!!!!