Super Eluni::aplauz
Instruktaz(starawy)ale ciagle na czasie z wyjatkiem postepow technologicznych,ktore ulatwily w znacznym stopniu prace mechanikom.Ogolnie fajna sprawa!
Ja tez mechanikiem nie jestem,ale brak kluczy u kierowcy to rzecz bardzo niepolska.
Zapomnialem o kluczu dynamometrycznym,ktory nie jest powszechnie stosowanym narzedziem,ale fajnie go miec,jednakze polski kierowca moze go nie miec.
Natomiast jesli chodzi o szczelinomierz to w obecnie uzywanych autach nie stosuje sie z uwagi na zawory hydrauliczne;nie wspominajac juz o plytkowych,o ktorych wiekszosc niewiele niestety wie.Mi w dwoch autach wypadlo to czynic i udalo sie,gdyz nie mialem potrzeby rozpinania zaworow.Poza tym nie widze takiej potrzeby przy wymianie uszczelki.
Wazne jest oczyszczenie podstawy silnika oraz glowicy jakotakiej(jesli nie trzeba jej planowac) Ponadto kolejnosc dokrecania srub(ktore moga byc jednorazowego uzytku)nalezy sie dowiedziec.
Zycze powodzenia.